عبدالرزاق بن جوما الريسي، مدير فروش عمان اير گفت: اين رتبه بر خلاف رقابت سخت و مشکل با ساير خطوط هوايي جهان به دست آمد و ما توانستيم ميزان خدمات خود را در اين سه ماه بيش از 100 درصد افزايش دهيم.
وي افزود: خطوط هوايي عمان اير توانست تنها در سه ماه اول سال 2008 بيش از 1850 پرواز برون مرزي را سازمان دهي کند که در مقابل 1370 پرواز سال 2007 تفاوت چشمگيري داشت.
کارشناسان روابط مناسب خطوط هوايي اين کشور را با مقصدهاي اصلي گردشگري خاورميانه و شبه قاره هند و به ويژه با کشورهاي مهم جهان دليل اصلي اين ترقي عنوان کردهاند.
الرياسي اين زمان را دوره حياتي تاريخ اين خط هوايي دانسته و عنوان کرده است اين موفقيت راه ما را براي عملي کردن تعهداتي که به مشتريان خود دادهايم هموار خواهد ساخت.
109/
انتهای پیام/